piątek, 28 listopada 2014

od Alicji cd Quanti

Jak Quanti nakrzyczał na mnie byłam bardzo smutna i wściekłą ponieważ nie lubię taniego zachowania lecz nie chciałam go denerwować bardziej wiec milczałam i słuchałam co ma do powiedzenia .Jak wysłuchałam go do koce byłam wtedy bardzo zmęczona lecz energia wróciła do mnie jak Quanti powiedział że mogę z nim pójść tam gdzie idzie .Szczęście i radość mnie wypełniła że zapomniałam o wcześniejszej akcji i wyruszyłam z Quanti .Po połowie drogi Quanti zapytał mnie a ja mu odpowiedziałam
-czemu się co chwilę rumienisz,odkąd mnie spotkałaś to ani chwili rumieniec cię nie opuszcza
-Sama nie wiem... może dlatego że jak jestem obok cię jestem naprawdę szczęśliwa -uśmiechnęłam się -Po za tym gdziem wo-gule idziemy ?-zapytałam
(Quanti?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz