niedziela, 23 listopada 2014

od Alicji


Niestety ma historia nie zaczyna się wesoło ponieważ nic nie pamiętam z dzieciństwa jakie miałam tylko pamiętam śmierć mą.Umarłam spadając z gałąź która złamała się spadając do przepaść razem zemną .Niestety nie przeżyłam tego upadku i umarłam ale nie trawiłam do nieba albo do piekła ponieważ śmierć nie przyszła po mnie. Wiec jako duch paczyłam na cierpienie i smutek każdego stworzenia na świecie.W tym czasie jako duch nauczyłam się jak żyć w tym świecie ale pewnego dnia wreście ktoś pomnie przyszedł i miałam nadzieje że to będzie koniec lecz myliłam się ponieważ zabrano mnie do Krajny śmierć i rozkazano mi być następczynią śmierć i brać dusze zmarłych do tego świata .Wtedy nie zgodziłam się wiec torturowano mnie ale pewnej nocy uciekłam z tej Krajny na ziemie i znowu byłam nieśmiertelnym wilkiem który trawił na wilki które przyprowadziły go do Akademii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz