sobota, 22 listopada 2014

od Kirito cd Sky

Do mojej jaskini weszła Sky
-o witaj-przywitałem się
-cześć,to co zaczynamy?
-oj tak-wyszczerzyła się
Zaprowadziłem ją do pracowni medycznej
-ok zaczynamy na razie od prostych czynności...opisz budowę serca
-hmmm...aorta,potem komora prawa,a tu lewa przedsionek prawy,tętnica płucna
zastawka...
Powiedziała rewelacyjnie budowę serca,potem chciałem sprawdzić zdolności alchemiczne
zrobiła niesamowicie silny eliksir ogłuszający i leczniczy
 potem umiała podała mi nazwę wszystkich hormonów np hormony tropowe czy prolaktynę czy melatoninę
później wymieniła mi zasady azotowe DNA adyniny,tyminy,cytozyny i guaniny
potem sporządziła mi niezłą krzyżówkę genetyczną i ostatnie to pokazała mi co powinna wiedzieć akuszerka 
w końcu zdała na 9/10
-dobrze,możesz być tym medykiem-odparłem-gratuluję

<Sky?>
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz