niedziela, 23 listopada 2014

Od Eskela cd Kirito/Sky

-Czekaj.. mruknąłem za nim
-Czyli jednak chcesz pogadać? uniósł brew i wrócił się,siadajac na przeciwko mnie.
-Dobrze wiesz dlaczego taki jestem.. syknąłem
-Przez Triss?
-Przez nią też ale najbardziej skrzywdzili mnie ludzie,rodzice,przyjaciele..
-To twoja wina.Mogłeś nie pakować się w kłopoty.
-cholerny smok oszpecił moją twarz.Nigdy nikomu nie pokaże się w formie człowieka.Kiedyś go pokonam,zobaczysz.Żadna dziewczyna mnie nie chce przez te blizny a Triss?Wykorzystała mnie po prostu.Ruda szmata!Poleciała do Geralta jak wierny piesek.Przez nią między innymi taki jestem.Ludzie to potwory i tyle,więc proszę cię nie pokazuj się w moim towarzystwie w formie ludzkiej.Bardzo mnie to wnerwia.
Kirito kiwnął potwierdzająco głową.Zauważyłem waderę za drzewem,przysłuchującą się naszej konwersacji.
<Sky?Kirito?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz