niedziela, 30 listopada 2014

od Kirito cd Eskela

-grrr czemu ty musisz być ode mnie lepszy we wszystkim?-spytałem
-no cóż,taki jestem...
Wbiłem nerwowo miecz w ziemię i strzeliłem focha
-oj nie obrażaj się...
-nie obrażam się-skłamałem
-to super-uśmiechnął się opiekuńczo
Poszedłem do mojej własnej biblioteki,trzymałem tam najróżniejsze książki,krwawe,romantyczne,obyczajowe,ale w mniejszym procencie zboczone
Eskel jak zwykle pożyczał ode mnie te zboczone xD
-...o to jest ciekawe o czym to jest?-spytał Eskel
-to,o dziewczynie która chciała się zaciągnąć do watahy,ale żeby się do niej dojść to musiała...
-co?....
-zrobić no wiesz co z człekokształtnym wilkiem czyli wilkołakiem
-yyyy ochyda!!!-wystawił język
-nom,dla mnie też to ohyda ale Gerald się upierał więc jej nie wyrzuciłem
-nawet mi o nim nie wspominaj-warknął
-sorki,nie chciałem...-spuściłem głowę,chwyciłem jakiś kryminał i zacząłem czytać

<Eskel?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz