piątek, 13 marca 2015

Alicja C.d Disze

Wystraszyłam się więc uciekłam płacząc, aż dotarłam do wodospadu i spojżałam na taflę wody widząc wtedy swoje odbicię zaczełam znów płakać .Nagle Disze znalazł mnie i usiadł obok mnie próbując wtedy wszystko wyjaśniać .Nie chiałam go widzieć ,słyszeć ani czuci jego dotyk ponieważ się jego bałam, wiec wtedy wrzasnęłam i odsunełam się od niego bardzo daleko .Niestety musiałąm słyszeć jak próbuje wyjaśniać, że byłam piana i to ja zaczełam ,ale i wtedy nie wieżyłam mu ponieważ już mu nie ufałam i chiałam o nim zapomnieć, lecz nagle Disze powiedział :-Ale nie zrobiłem tego tylko dla tego że chciałem seksu..coś jeszcze mam do ukrycia..
Ja wtedy odezwałam się ale nie spojżałam na niego .
-Co jesze ukrywasz ?!...i mi nie mówisz?! ….że dałeś mi jakiś proszek i nic nie pamientam ….to był twój plan tak !....a nie mów i tak skłamiesz !-krzyczałam
-Alicjo …-smutno powiedział
-Nie nawidzę cię …..nie…..nie….. nawidze ….nie nawidzę !!-spojżałam na niego cała rospłkana
(Disze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz