sobota, 14 marca 2015

Od Ino CD Shikamaru

- Cicho bądź! Nie chcę już tego słuchać. Kocham ciebie i tylko ciebie, jasne? Zrozum to w końcu- mruknęłam przytulając go.
- No ale...- znowu zaczął.
- Dlaczego ty nie potrafisz tego zrozumieć? To ciebie kocham najmocniej na całym świecie. Gray to tylko kolega, nic więcej- spojrzałam w jego oczy.
- Okej...- powiedział cicho i odwracając wzrok- Rozumiem...
- Mam nadzieję. Kocham cię, nie chcę żebyś czuł się zazdrosny...- wymamrotałam i wpiłam się w jego usta.
- Okej okej- powiedział i mnie przytulił.
- Shika...- zaczęłam po chwili.
- Tak?- spojrzał na mnie.
- Czy ty mnie już nie kochasz? Mówisz że mam iść do Gray'a jeśli mam być szczęśliwa, ale ja jestem szczęśliwa z tobą... Czy to znaczy że mnie już nie kochasz?- spytałam smutno, a moje oczy stały się szklane.
http://media2.giphy.com/media/Pnk9wAjOtYYQ8/200_s.gif 
<Shikamaru? tak czy nie? ;-;> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz