piątek, 13 marca 2015

od Shikamaru cd Ino

- Nie mam zamiaru...- spojrzałem na nią przez ramię.
- To dobrze- pocałowała mnie w policzek i rozwiązała mi kitkę. Zaczęła rozczesywać palcami moje włosy, by następnie je rozczochrać i ponowić poprzednią czynność. Nagle rozpoczęła robienie mi warkocza.
- Ino..
- Tak?
- Czemu robisz mi warkocz?
- Dla zabawy... będziesz śmiesznie i słodko wyglądał.
- Yh... skoro tak mówisz...- westchnąłem ciężko. Po kilku minutach stałem z warkoczem na głowie- spędzasz z nim dużo czasu...
- Niby z kim?
- Z Grayem...
- Shika!
- Jeżeli go kochasz... proszę bardzo, idź do niego...
- Shika!
- Ino, jeśli go kochasz, to pójdź do niego i bądź z nim... chcę dla ciebie jak najlepiej i jeśli będziesz z nim szczę...- dziewczyna nagle mnie pocałowała.
- Zamknij się Nara...
- No ale jeśli...

(Inuś?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz