sobota, 14 marca 2015

Od Ino cd Gray'a

Natychmiast zeskoczyłam po balkonach i przyklękłam przed chłopakiem. Trzeba było go jak najszybciej stamtąd zabrać. Jakoś udało mi go zanieść do jego apartamentu z pomocą kilku innych ludzi. Położyli go na kanapie w salonie, a potem wyszli. Dobrze że szkoliłam się na medycznego ninję. Przygotowałam sobie szybko kilka rzeczy, usiadłam przed kanapą i przyłożyłam dłonie do jego rany, po czym starałam się jakoś zatamować krwotok.
https://38.media.tumblr.com/da976cb3de55100e864587abddb246a6/tumblr_ncbpl730Qe1txppnmo5_500.gif
Wokół moich dłoni pojawiła się widoczna zielona chakra. Gdy długo nie przynosiło to efektów po moich policzkach spłynęło kilka łez. Jednak po trzydziestu minutach Gray odzyskał przytomność. To znak że było już lepiej. Moja pomoc nie była już więcej potrzebna. Zabandażowałam miejsce rany i przetarłam dłonią oczy, które były jeszcze nieco szklane. Wymusiłam delikatny uśmiech patrząc na Gray'a.
- Miałeś wiele szczęścia. Rana nie była głęboka i poważna- położyłam dłonie na kolanach.

<Gray?> 

1 komentarz:

  1. Best Betting Sites in Kenya | Review & Bonus Code for JAMMY
    The bookmakers offer great odds and bonuses which are available 서귀포 출장안마 on most 광주 출장마사지 online betting sites. 창원 출장샵 Betway also offers a unique gaming and sports betting 춘천 출장마사지 platform 태백 출장안마

    OdpowiedzUsuń