niedziela, 15 marca 2015

Od Gray'a cd Ino

Ocknąłem się.Blond-włosa dziewczyna klęczała nade mną,próbując ukryć łzy.
-Ino..co się tu działo? spytałem siadając
-Biłeś się z jakąś grupką facetów,broniłeś słabszego..
-Wygrałem?
-Tak.. uśmiechnęła się lekko
-Dziękuje ci..za to że mnie uzdrowiłaś.. wyszeptałem,jeżdżąc dłonią po jej policzku
-Ah,no tak..Przecież wiesz o mnie wszystko wiec to że jestem leczniczym ninją również ogarnąłeś..
Przybliżyłem swoją twarz do jej.Teraz moja dłoń znajdowała się na jej podbródku.
-Gray,proszę cię,nie rób tego.. szepnęła patrząc na mnie błagalnie swoimi zielonymi oczami.
-Przepraszam za to że byłem zbyt wolny.Gdybym tylko cofnął czas,wziąłbym sobie ciebie pierwszy.. nie umiałem cię docenić na początku..wymruczałem,odsuwając się od niej,przygnębiony
<Ino?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz