czwartek, 12 marca 2015

Od Ino CD Gray'a

Westchnęłam i wzięłam od niego różę. Gdy wychodziliśmy wpięłam ją sobie we włosy. Nie będę kłamać, była ładna no ale... Dobra, nie ważne. Następnie poszliśmy do parku. Usiadłam pod jednym z drzew zbierając kwiaty. Przypomniała mi się moja pierwsza misja. Szybko udało mi się znaleźć kosmosy. Zaraz potem znalazłam kwiaty które podkreślały jego piękno. Z tego wszystkiego wyszedł mi piękny bukiet. Uśmiechnęłam się do siebie. Przypomniało mi się jak razem z Sakurą zbierałyśmy kwiaty. Usiadłam wśród wysokiej trawy i upajałam się wonią kwiatów. Odchyliłam się do tyłu, a po krótkiej chwili położyłam. Dzisiaj był piękny dzień, w sam raz na takie rzeczy. Przymknęłam oczy i rozluźniając się kompletnie zapominając przy okazji o Gray'u, który już pewnie szykował coś nowego.

<Gray?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz