poniedziałek, 23 lutego 2015

Od Gray'a cd Ino

Kurcze,trochę źle zrobiłem że tak szybko ukazałem jej swoje uczucia.Może powinienem ją przeprosić? Szlak,teraz nie ma sie gdzie podziać.Muszę ją odnaleźć.Ruszyłem na poszukiwania tej blondynki.Jako wilk nie było wcale jej trudno znaleźć.Mój węch był niezawodny.Po chwili do niej dotarłem,zmieniając się powtórnie w człowieka.
-Ino.. szepnąłem  za nią a ona nagle się obróciła trochę przestraszona
Spojrzałem w jej oczy z powagą.Nie zważałem na deszcz.Dla mnie liczyła się teraz tylko ona.
http://img2.wikia.nocookie.net/__cb20141109000242/degrassi/images/b/bc/Gray-Fullbuster-fairy-tail-33047881-400-222.gif 
-Przepraszam,wiem że źle postąpiłem.. zbliżyłem się do niej a ona zaczęła cofać 
-Tak,masz rację nie powinieneś tego robić bez mojej zgody tym bardziej że mam już kogoś..
-Nie wiedziałem.. pisnąłem 
Zapanowało chwilowe milczenie,które znów przerwałem.
-Zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia .. szepnąłem 
-Jakoś nie ukazywałeś w stosunku do mnie wcześniej tego uczucia..
-Nie rób scen i wracaj do apartamentu.Jeżeli chcesz możemy o tym zapomnieć.Ja wrócę dziś do watahy a ty tu zostań.
<Ino?Zostań w apartamencie bo się przeziębisz xd >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz