niedziela, 22 lutego 2015

od Shikamaru cd Ino

Położyłem dłoń na jej potylicy i zacząłem całować ją namiętnie. Chwilę po tym znajdowałem się nad nią, gdyż przewróciła się. Dziewczyna rozpuściła moje włosy, sprawiając, że ciemna kaskada opadała po obu stronach jej głowy, odcinając nas od świata. Patrzyłem jej w oczy, a po chwili znów zacząłem ją całować. Ręką jeździłem po jej udzie. Ino objęła mnie nogami w pasie, rękami moją szyję i uwiesiła się na mnie. Jedną ręką podpierałem się ziemi, a drugą błądziłem, jak nie po jej udzie, to po plecach i pośladkach. Odkleiliśmy się od Siebie i znów siedzieliśmy patrząc w gwiazdy. Dziewczyna oparła głowę o moję ramię, a ja złapałem ją za rękę...
- Pierwszy raz się całowałem...- wyznałem po dłuższej chwili.
- Naprawdę?
- Tak... skradłaś mi pierwszego całusa...
- Mam się cieszyć?- zaśmiała się.
- No chyba tak... zawsze mi się wydawało, że takie rzeczy są zbyt...
- Kłopotliwe i upierdliwe?
- No proszę, jak ty mnie dobrze znasz...

(Gyah... Ty mi tu nie flirtuj z Grayem! xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz