poniedziałek, 23 lutego 2015

Od Ino CD Gray'a

Gray wyciągnął w moją stronę rękę. Po chwili zastanowienia doszłam do wniosku, że pozostanie tutaj nie byłoby dobrym rozwiązaniem. Założyłam włosy za ucho i chwytając jego dłoń wstałam. Gray odprowadził mnie tylko pod budynek. Dalej poszłam już sama. Oszczędziłam sobie wchodzenia po schodach. Poza tym balkon był chyba jeszcze otwarty. Gdy dotarłam na górze nie myliłam się. Od razu weszłam do środka i poszłam się wykąpać. Kiedy skończyłam położyłam się w jednym z pokoi. Długo nie mogłam zasnąć. Jednak w końcu udało mi się. Z samego rana opuściłam jego apartament. Schowałam klucze do kieszeni i zbiegłam schodami na dół. Tak, tym razem użyłam schodów. Będąc już za granicami miasta próbowałam go znaleźć żeby oddać mu klucze, ale nie specjalnie mi to wyszło. Znalazłam tamten wodospad co wcześniej. Usiadłam nad jego brzegiem i przyglądałam się swojemu odbiciu.

<Gray?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz