piątek, 27 lutego 2015

Od Ino CD Gray'a

- Doprawdy?- spojrzałam na niego- Trudno. Możesz mi je wciskać na siłę i tak ich nie wezmę- oznajmiłam zakładając ręce na wysokości klatki piersiowej.
- To się jeszcze zobaczy...- powiedział cicho przecierając ręce.
- Co ty tam mamroczesz?- spytałam odwracając w jego stronę głowę.
Jednak to co zobaczyłam przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Gray jakoś tak dziwnie się uśmiechał... Wstałam i podeszłam kawałek w jego stronę.
- Eeeee Gray, wszystko w porządku?- spytałam, na co on odpowiedział tylko śmiechem. Nie takim zwyczajnym, ale bardziej psychicznym.
Od razu cofnęłam się przy okazji wywalając w wodę. Gdy się wynurzyłam centralnie nade mną stał Gray. Ale jak?! Jak on mógł tak szybko przejść?! Ponownie się wycofałam szybko wstając. Super, trzeba będzie później jakoś wysuszyć te ubrania, ale później się tym zajmę. teraz miałam ważniejsze rzeczy na głowie. Chłopak zaczął powoli się zbliżać nadal mają na twarzy ten uśmieszek. Pierwszym odruchem w tym momencie było jak najszybsze zmycie się stąd. Po drodze jakoś udało mi się spiąć włosy. Schowałam się wśród drzew mając nadzieję, że mnie nie znajdzie. Kiedy odczekałam kilka minut odetchnęłam cicho z ulgą. Jednak uznałam że to niezbyt dobre miejsce na dłuższe ukrywanie się, więc po raz pierwszy od jakiegoś czasu postanowiłam iść pod wilczą postacią.

<Gray? XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz