środa, 18 lutego 2015

Od Minato

Chodziłem sam po terenach,zastanawiając się nad moim krótkim związkiem z Erzą.Czy on w ogóle ma przyszłość? Nagle zobaczyłem nie daleko mnie,Jellala.Poniekąd opowiadała mi że to tylko jej przyjaciel,lecz uważałem że za często się spotykają.Mogła mnie zdradzać.Wolałem się upewnić.
-Ej,ty!warknąłem i podszedłem do chłopaka patrząc na niego ze zmarszczonymi brwiami
http://images6.fanpop.com/image/photos/33900000/Minato-minato-namikaze-33937996-500-283.gif 
-Co chcesz?? spojrzał na mnie spode łba 
-Mam do ciebie małe pytanko..
-tak?
-Co łączy cię z moją dziewczyną,Erzą?
-A co to ma być,jakieś przesłuchanie?Nie będę się tobie spowiadał.. warknął 
 -Lepiej mów bo skończy sie to dla ciebie źle.. syknąłem a w mojej dłoni powstał rasengan
<Jellal?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz