piątek, 27 lutego 2015

Od Gray'a cd Ino

Dziewczyna zaczęła przede mną uciekać,jakby się mnie bała.Owszem,zachowywałem się trochę nienormalnie,ale to nie moja wina że mi się tak strasznie podoba.. Zacząłem jej szukać.Przemieniłem się w wilka by szybciej do niej dotrzeć.
-Co jest mała,myślałaś że nie rozpoznam twojego,słodkiego zapachu? uśmiechnąłem się,wyłaniając się zza głazu na którym leżała
-Zostaw mnie.. warknęła
-Przecież wiesz że nie zrobię ci krzywdy,Ino.Jesteś zbyt cenna,zbyt ważna dla mnie.
-Ledwo co się znamy..
-Wiem,chciałbym to naprawić ale nie dajesz mi szansy.. westchnąłem i rzuciłem jej powtórnie klucze pod łapy
-Już ja widzę jakim ty mnie uczuciem darzysz.Spodobałam ci sie? To okej,weźmiesz mnie do łóżka pare razy potem rzucisz i krzykniesz - Jej,kolejna zaliczona.. powiedziała ostrym tonem
-Nigdy nie miałem dziewczyny...Nie ocenia się książki po okładce.. wydusiłem z siebie cichy pomruk
<Ino?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz