niedziela, 1 lutego 2015

Od Ino CD Graya

No cóż, nie będę kłamać że w duszy się uśmiechnęłam i to bardziej z lekką ironią. Spodziewałam się że to zrobi, ale nie tak szybko. Podeszłam trochę w jego stronę.
-Okej, ale więcej tego nie mów. Przynajmniej nie w moim towarzystwie- odparłam z delikatnym uśmiechem i skoczyłam pojawiając się kilka metrów dalej.
Patrzyłam przez krótką chwilę a potem poszłam się gdzieś przejść. Szybko znalazłam się na łące. Akurat nikogo nie było. Usiadłam w cieniu jednego z drzew po turecku. Zamknęłam oczy i skupiłam się kładąc dłonie na kolanach. To był pewnego rodzaju trening. Skoncentrowałam się na otoczeniu, wszystkim co jest wokół mnie. Gdy upłynęło jakieś pół godziny usłyszałam szelest za mną. Wyczułam że to Gray, ale nie chciało mi się odrywać od skupienia.

<Gray?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz