piątek, 27 lutego 2015

od Shikamaru cd Ino

- Przestraszyłem Cię?
- Tak...
- Niby jak? Wyskoczyłem zza kanapy i krzyknąłem "Bu!"? Albo co gorsza "Niespodzianka!"?
- Cco?
- To jest straszne... grupa ludzi nagle wyskakuje z tekstem "Niespodzianka!" Kiedy masz urodziny... a może ja wolałbym sobie poleżeć zamiast takiej niespodzianki? Czy ktoś o tym pomyślał? Nie... to takie irytujące...
- Och, Shika...- zaśmiała się i pochyliła nademną. Blond grzywka łaskotała mnie w nos, który chwilę potem był obdarowany całusem.
- Ino!
- Co?
- Niżej!- zaśmiałem się, a ona pocałowała mnie w linię dolnej szczęki.
- No ej...- ująłem jej twarz w dłonie i nakierowałem jej usta na moje. Wpiła się łapczywie.- Jesteś drugą osobą z którą się całuję...
- A pierwsza to...?
- Temari...
Chwilę po tym dostałem w łeb. Zacząłem chichotać.
- Zazdrośnico!- pstryknąłem ją w czoło.

(Zazdrośnico?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz