wtorek, 24 lutego 2015

Od Ino CD Gray'a

Westchnęłam przymrużając oczy. Czasami nie wiem o co mu chodzi i jest denerwujący. Chociaż nie jestem pewna czy to przez to co zdarzyło się wczoraj. W jakiejś części pewnie tak.
- Trudno, ale ja go nie przyjmuję- odparłam rzucając przed niego klucze.
Bez słowa odwróciłam się i zaczęłam iść przed siebie. Nie zwracałam już na niego uwagi. Jeśli chodzi o wczorajsze zdarzenie wolałabym żebyśmy zostali tylko przyjaciółmi. Przyśpieszyłam kroku. Kiedy byłam już nieco dalej wskoczyłam na drzewo i zaczęłam przeskakiwać z jednego na drugie. Gdy byłam już pewna że jestem daleko zeskoczyłam na ziemię. Znalazłam się nad jakąś rzeką. Rozpuściłam włosy i wskoczyłam do wody. Po chwili wynurzyłam się przemywając włosy z zamkniętymi oczami, bo woda mi do nich napłynęła. Kiedy już skończyłam usiadłam na dnie nadal nie otwierając oczu. Położyłam dłonie na kolanach i przysłuchiwałam się kojącemu dźwięku szumiącej wody.

<Gray?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz