wtorek, 24 lutego 2015

Od Gray'a cd Ino

Położyłem się niespokojny spać w mojej jaskini.Nie mogłem usnąć w ogóle.
-Coś cię gnębi bracie jak widze.. do jaskini wpadł Kirito
-To nie twoja sprawa.. ścisnąłem w ręku poduszkę
-Jak coś wiedz że możesz na mnie polegać i doradzić się mnie..
-Nie,dzięki.Muszę sobie z tym sam poradzić.. warknąłem a on wyszedł
Myślałem tak o niej,o jej wspaniałych zielonkawych oczach,tych blond włosach spiętych w kucyka,ognistej spince.. Przede mną malował mi się jej obraz.
http://images4.fanpop.com/image/photos/18600000/Ino-Yamanaka-benandgwen2009-18617041-1200-1200.jpg
 Nie,nie mogłem o niej zapomnieć.Nie chciałem się z nią spotykać bo ryzyko które ze sobą niosłem,mogło ją skrzywdzić.Na pewno nie będzie mi wystarczać w samych snach i wyobrażeniach.Dałem sobie sam z liścia.Gray,ogarnij sie! powtarzałem sobie w głowie.Zawsze miałeś gdzieś kobiety a teraz nagle przez jedną zwariowałeś? Ona jest zajęta,co ty kombinujesz?Jesteś Alfą,powinieneś zająć się sprawami watahy..Zniszczysz jej życie,zepsujesz..
Rozmyślałem tak przez całą noc.Rano postanowiłem się ogarnąć i omijać miasto z daleka.Dotarłem nad jezioro,by wziąć kąpiel.Stanąłem na wodzie,zamarzając ją tak że powstało duże lodowisko.
-Ej! ktoś warknął i moje ciemno-niebieskie oczy zetknęły się z lekko zielonymi,oczami Ino.
Szlak!Ja to mam zawsze pecha! pomyślałem  i zacząłem się wycofywać.
-Zaczekaj! krzyknęła dziewczyna,sprawnie skakając z drzewa na drzewo
-Co chciałaś?
-Oddaje ci klucze.. w jej dłoniach zabłysnęło złoto
-Nie chce.Powiedziałem ci że to prezent.. syknąłem,omijając ją
<Ino?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz