niedziela, 11 stycznia 2015

Alicja cd Disze

Świetnie się bawiłam jak Disze bił się z tymi chłopakami że nie wiedziałam kiedy skoczył i zabrał mnie do jaskini .Jaskinia wydawała tak zabawna że jak ją oglądałam spadłam że sofy i niechcący wylałam coś na mą sukienkę i była cała mokra.Musiałam się wtedy przebrać wiec jak Disze gdzieś poszedł zdjęłam wszystkie me ciuchy ale zrobiło mi się zimno wiec zabrałam koszule która leżał na stoliku i ubrałam ją .
http://i24.photobucket.com/albums/c27/Tsukase/Anime%20Girls/AnimeGirlInJustShirt.jpg
Jak ubrałam koszule to wtedy Disze wrócił z śmieszną filetową fiolkę wiec zaciekawiło mnie to i zapytałam .
-Co to ...co to ?-pytałam
-to twoje lekarstwo- spojrzał na mnie a po chwili cały zarumieniony upuścił fiolkę i rozbiła się
-Ojojoj ....biedna fiolka -uśmiechnęłam się
(Disze xd )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz