niedziela, 11 stycznia 2015

Od Naruto cd Hinata

-A może chciała byś pójść po nią ze mną?
-Do lochów?
-Albo wiesz co?Poczekaj bo pewnie cię nie puszczą.Za niedługo wrócę.
****
Wpadłem do budynku pilnowanego przez sporo strażników w samym sercu Konohy.
-Dobry,ja po demona.
-A pan Hokage!Zapraszamy.. podali mi kluczyk i już po chwili byłem przy celi w której znajdowała się Kurama.
-Chcesz do mnie wrócić? spytałem podchodząc do krat
-Wszędzie jest lepiej niż tu.Cicho,ciemno i nudno. syknął demon
-Mam nadzieje ze teraz lepiej będziemy się dogadywać.. uśmiechnąłem się i otworzyłem cele,pieczętując w sobie równocześnie Kuramę.
http://dailyanimeart.files.wordpress.com/2012/01/naruto_570___kuramas_arrival_by_narutopants-d4n3n9z.jpg 
 Poczułem w sobie nagły przypływ mocy i to w ogromnej skali.Lis przeniknął do mojego ciała w całości.Teraz dopiero miałem pełnię chakry.
****
-Już jestem. uśmiechnąłem się do dziewczyny,schodząc z drzewa
-Przestraszyłeś mnie..pisnęła cicho 
-Przepraszam.. odparłem siadajac na trawie
Hinata?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz