piątek, 30 stycznia 2015

Od Minato cd Erza

Erza pobiegła po resztę a ja zostałem sam z tymi zabijakami.Zacząłem grać na czas i myśleć nad strategią w między czasie.Nagle nad niebem przeleciała Acnologia.
-Zeref..szepnąłem sam do siebie
Nagle do mojej mózgownicy napłynął pewien ciekawy plan.
-ZEREF! wrzasnąłem uradowany
Całe Akatsuki zmierzyło mnie wzrokiem.Usiadłem i zacząłem medytować.Przywołałem go dzięki telepatii.Po chwili właśnie on zjawił się przede mną.
-Czego chcesz?warknął
-Erza cię wzywała.Prosiła byś pomógł watasze.
-A tyś kto że śmiesz mnie wzywać?
-Chłopak Scarlet. zmrużyłem oczy a on spojrzał na Akatsuki
-To ich mam rozwalić,tak?
-Yhym.. skinąłem potwierdzajaco głową po czym się odsunąłem a on jedną ręką dzięki filarowi śmierci,zabił wszystko co znajdowało się przed nim w promieniu kilku-nastu metrów.
http://images6.fanpop.com/image/photos/37000000/-Dark-Wizard-Zeref-fairy-tail-villains-37039530-495-261.gif
Gdy Erza wróciła z resztą ninja,Czarny mag rozpłynął się w powietrzu.
https://lh4.googleusercontent.com/-CK89B4zxjSM/Uzg0xXMmVBI/AAAAAAAAAMQ/q2xLhxjd9-M/s630-fcrop64=1,02af0000fd4fffff/ad27eae8-bd4c-4cbb-aa20-e2030af32958 
 Wszyscy z opadniętymi koparami gapili się na martwe ciała członków Akatsuki.Były one prawdziwe,ale brakowało Itachiego któremu udało się jakiś cudem zwiać.
<Erza?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz