piątek, 30 stycznia 2015

Od Graya cd Ino

-Wiesz co ci powiem?
-Hm?
-Wkurza mnie wasz styl ninja.
-A bo?
-Skaczecie z drzewka na drzewko jak jakieś idiotyczne wiewiórki.. mruczałem idąc dalej
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4z15suF9O1r911b4o1_r1_500.gif 
 -Przynajmniej jesteśmy niezauważeni.
-My magowie idziemy przed siebie z podniesioną głową a nasze kroki mają wzbudzać strach u innych ludzi.
-Ciekawe..
-Walczymy za przyjaciół a nie za głupie klany,demony czy tam przez nienawiść do siebie.. 
-Mhm..
-Potrafimy zamienić waszą broń taką jak kunai lub shurikeny w popiół.
-My też potrafimy używać magii.
-To nie jest prawdziwa magia.Chakra to szatański wytwór.Czynicie tym tylko zło.
-A wy niby nie macie czarnych charakterków?Musimy jakoś powstrzymać typów spod ciemnej gwiazdy!
-Mamy ale oni się przynajmniej nawracają.Nigdy natomiast nie zabijamy swoich przyjaciół.Opętanie to inna sprawa.Z dobrej woli nigdy byśmy tego nie zrobili nawet gdybyśmy mieli sami zginąć.
-No i po co mi to mówisz?
Stanąłem i spojrzałem na nią katem oka.
-Po to byście zrozumieli czym jest prawdziwe zło na tej ziemi.
<Ino?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz