niedziela, 11 stycznia 2015

Od Minato cd Erza

-Zaskoczyłaś mnie tym pomysłem.. uśmiechnąłem się
Wyszliśmy z domu i zaczęliśmy szukać Naruto.Ostatnim miejscem gdzie mógłby przesiadywać,był rozwalony kraj wiru.Zatrzymałem się przed wejściem.
 http://static.senpuu.net/images/characters/villages/10/10_photo1_big.jpg
-Co jest? spojrzała na mnie swoimi piwnymi oczami
-Nie chcę tam wchodzić..nie powinienem..
-Dlaczego?
-Kushina. mruknąłem
-Tęsknisz za nią?
-Trochę..chyba ty też tęsknisz za Jellalem,co nie?
-No nie zaprzeczę .. spojrzała w ziemię
-Tata! wrzasnął Naruto schodząc z ruin jednego z budynku
-Cześć synu!mruknąłem,wyjmując ręce z kieszeni
Chłopak spojrzał na Erzę badawczo a ta tylko miło się uśmiechnęła.
-Co tam u ciebie słychać?? spytałem ciekawy
<Naruto?Erza?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz