piątek, 30 stycznia 2015

Od Zuli Cd Itachi

Popatrzyłam na niego po czym trochę tego nie ogarniałam
-Żyjesz by zabił Cie młodszy brat ?
-Tak ..
-Czyli wszystko robiłeś z miłości do brata i Klanu ?
-Tak
-W takim razie wszystko jest jasne ..
-To znaczy ?
-Klan Uchcha kocha najmocniej .. wasze oczy im są silniejsze tym bardziej pogrążają was w nienawiści bo tam gdzie jest miłość tam istnieje jej ryzyko ..
-Jesteś bystra
-Dziękuje staram się po prostu ogarnąć co to znaczy miłość,przyjaźń,poświęcenie
być ważnym dla kogoś i takie tam
-To nie wiesz
-Mam dwie wersje rodzice po prostu umarli i mnie zostawili a ludzie tak sb gadają albo faktycznie mnie kochali i się poświecili .. jednak to bez sensu nic nie robię a ludzie mnie unikają nienawidzą wiec czemu oni mieli by mnie kochać ?

<Itachi>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz