niedziela, 18 stycznia 2015

od Jellala cd Erza ( operacja łapa )

Zacząłem się śmiać jak Erza kopnęła tego rudego kurdupla
więc ja i Erza poszliśmy do Minato, Erza zaczęła coś tam mówić do niego a potem poszliśmy dalej, ale potem ujrzałem listę poszukiwawczą a tam był królik z lekko nadgryzionym uchem, napisano że królik zjadł drogocenny kamień, znaki szczególne to białe futerko z czarną łatką i nadgryzione ucho, nagroda za doprowadzenie go żywego lub martwego 2000 orenów.
Zainteresowało mnie to, powiedziałem
- Erza czas na operację łapa...
- aha ciekawe...
- no co...2000 orenów opłaca się
- ta właśnie te twoje 2000 orenów pokicało w krzaczory...
Powiedziała Erza i wskazała miejsce gdzie udał się królik , ok zrobiłem przyczajówę i pomknąłem tam w postaci wilka i skoczyłem w krzaki i zacząłemszarpać się...i wyskoczyłem z krzaków, w pysku trzymałem żywego jeszcze królika
- dobra chodźmy po nagrodę
<Erza>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz