poniedziałek, 26 stycznia 2015

Od Ino Do Gray'a

Cholera znowu się zgubiłam. Westchnęłam i wyjęłam mapę. Znalazłam jeszcze jakiś obalony pień żeby rozłożyć mapę. Dobra już chyba wiem gdzie jestem. Schowałam ją z powrotem i przemieniłam się w wilka. Jednak gdy tylko to zrobiłam wyczułam obcy zapach... Najwyraźniej ktoś mnie obserwował lub śledził. Nie zwracając na to uwagi szłam dalej. Ten ktoś lazł krok w krok za mną. Na początku mi to nie przeszkadzało, ale wolałam żeby jednak za mną nie szedł. Zaczęłam biec. On też zaczął. Ja zwolniłam, on też zwolnił. Westchnęłam przewracając oczami i przemieniłam się w człowieka.
- Jeśli masz zamiar dalej tak za mną łazić to daruj, śpieszę się i nie mam zamiaru tracić jakże cennego czasu- założyłam ręce czekając aż owa osoba raczy się pokazać.

<Gray?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz