wtorek, 13 stycznia 2015

Od Naruto cd Hinata/Kiba/Sasuke

-Ja nigdzie nie idę.. mruknąłem zły
-A ty Hinata? spytał Sasuke
-Ona też nie! odpowiedziałem za nią
-Ona ma swoje zdanie,Uzumaki więc się przymknij. warknął Kiba
-Hyūga,nie daj się prosić.Bedzie fajnie.. uśmiechnął się Sasuke
-Ona nie będzie siedzieć w towarzystwie jakiś zboczeńców! wrzasnąłem zbulwersowany
-Uuu Naruto się zakochał! zaśmiał się Kiba
-Po prostu nie chce jej krzywdy. syknąłem,mrużąc jadowicie oczy
-Dobra Uchiha,zostawmy ich.Niech się trochę zabawią w samotności.. zasmiał się Kiba
Wkurzyłem się na prawdę mocno.
http://th04.deviantart.net/fs49/PRE/f/2009/181/6/3/NARUTO04_by_desz19.jpg
-Naruto,dobrze się czujesz?spytał Sasuke
-Znakomicie .. oblizałem się a mój demon rozkazywał mi ich zaatakować
Hinata?Kiba?Sasuke?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz