niedziela, 18 stycznia 2015

Od Minato cd Erza

-To prawda? spytałem zachwianym głosem
-Po co miała bym kłamać? uśmiechnęła się pod nosem
Wstałem z ziemi,podchodząc do niej i przytuliłem ją mocno,wbijając prawą dłoń w jej czerwone włosy.
-Ciesze się nawet nie wiesz jak bardzo.. uśmiechnąłem się po czym pocałowałem
Wziąłem ją na ręce po czym usiadłem z nią na kolanach,pod drzewem.
-Kocham cię.. pogładziłem ją po policzku i położyłem głowę na jej brzuchu.
-Co ty robisz głuptasie? zaśmiała się
-Yyy ten.. zmieszałem się
-To dopiero pierwszy miesiąc.. przewróciła oczami
****
-Erza,musimy pogadać.. powiedziałem,wchodząc do jaskini
-O czym? usiadła na krześle w kuchni
-O trzech konkretnych sprawach.. usiadłem na przeciwko niej
-Proszę,zaczynaj.
-Pierwsza jest taka .. Chodzi o Naruto.Bo wiesz,nie wiem jak mu to powiedzieć że bedzie miał brata..
-Przyrodniego.. poprawiła mnie
-Druga sprawa,chodzi o tego całego Jellala.Widziałem go w watasze razem z tobą..
-Jesteś zazdrosny? zaśmiała się
-Nie chciał bym cię stracić a wiem ile on dla ciebie znaczy.
Zaległa chwilowa cisza.
-Dobra,trzecia sprawa,w dodatku  najważniejsza to taka że mam w sobie demona o dziesięciu ogonach o imieniu Juubi.
-Co? wrzasnęła
-Zabiłem Madarę i zapieczętowałem w sobie jego demona by nikomu nic się nie stało.Problem jest taki że ja jako jinchuuriki najpotężniejszego z demonów,mogę w złości zrobić coś tobie lub innym ludziom z watahy.Powinienem stąd odejść i odizolować się od reszty świata.
<Erza?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz