sobota, 10 stycznia 2015

Od Kiby

Łaziłem po nowej watasze nudząc się, nie miałem co robić,jeszcze nikogo tu nie znałem,więc co miałem robić, Akamaru chodził za mną, spojrzałem na niego uśmiechając się.
-Akamaru pobawmy się powiedziałem a pies zaczął merdać ogonem, złapałem za pierwszy lepszy patyk i rzuciłem mu go,pies biegał za patykiem świetnie się przy tym bawiąc, gapiłem się na niego, co chwile się śmiejąc, był uroczym zwierzakiem i moim najlepszym przyjacielem
-Akamaru zawołałem klękając na kolanach, w tedy pies przybiegł i zaczął mnie lizać.
http://naruto-fans.com/wp-content/uploads/2011/07/Kiba-kiba-from-naruto-shippuden-17765914-1280-720.jpg
 Uśmiechnąłem się i pogłaskałem go, po chwili usłyszałem,że coś rusza się w krzakach, Akamaru zaczął warczeć, a ja spojrzałem w tamto miejsce i zawołałem.
-Wyłaś nie chowaj się.

(?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz