piątek, 23 stycznia 2015

Od Asuma cd Shikamaru

-Najpierw mi zapal .. uśmiechnąłem się wkładajac następnego papierosa do ust
Chłopak wyciągnął zapalniczkę i mi zapalił.
http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20120305140147/naruto/es/images/archive/c/c6/20130814172308!Voluntad_de_Fuego_Asuma-Shikamaru.jpg 
-Dobra,a teraz dawaj mi .. Shikamaru spojrzał na mnie z oczekiwaniem 
-Jesteś za mały na takie używki .. zaśmiałem się 
-Jestem dorosły! oburzył się
-To masz problem.Nie dam ci. wzruszyłem ramionami 
Nie wiem jak to się stało,ale po chwili poczułem tylko powietrze w mojej kieszeni,a chłopak trzymał w dłoni pudełko papierosów.
-No,widzę że trochę od tamtego czasu trenowałeś.Dawniej byś mi tego tak łatwo nie odebrał.
-Być może.. ziewnął
-Wiesz że traktuje cię jak syna.. poczochrałem go po głowie 
-Tsa.. mruknął wydychajac z ust dym
-Jedno ci powiem ..tęsknię cholernie za Kurenai.Szlag by to trafił że wyniosła się do wioski skały.
<Shikamaru?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz