piątek, 16 stycznia 2015

Od Naruto cd Sasuke

Czułem się strasznie źle.Powiedziałem coś,czego nie powinienem.Czemu ja zawsze najpierw coś robie a dopiero potem myślę?warczałem sam do siebie w myślach
Podszedłem do drzewa i zacząłem walić głową o pień z całej siły.Krew zaczęła lać się z mojej głowy ciurkiem.
-Co ty robisz,chcesz nas zabić? syczał Kyuubi
Straciłem przytomność poprzez wylew.Gdy sie obudziłem,ujrzałem nad sobą twarz Sasuke.
-Gdzie ja jestem? szepnąłem
-W watasze.Już wszystko jest okej.. rzekł,ocierajac łzy
-Co się stało?
-Nic,ważne że żyjesz! przytulił mnie,cały umazany w mojej krwi
-Sasuke,czemu to dalej robisz?Przecież zraniłem cię..
-Naruto,jeżeli na kimś na prawdę ci zależy to wybaczysz mu wszystko. Spojrzał na mnie poważnie
-Nawet jeżeli nie odwzajemniam twoich uczuć?
-Tak.uśmiechnął się
Wahałem się.Nie wiedziałem czy wyjawić mu prawdę czy lepiej milczeć.Może to ja mam zaburzenia a nie on?
Sasuke?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz