piątek, 30 stycznia 2015

od Shikamaru cd Ino

- Zazdroszczę im...
- Komu?- spytała mając zamknięte oczy.
- Chmurom...
- Niby czemu?- otworzyła jedno.
- Płyną tak beztrosko... są spokojne i spokoju doświadczają...
- Brakowało mi tej twojej gadki...
- A mi tej upierdliwej blondyny...- uśmiechnąłem się przeciągając.
- Te, Ananas...
- Cco?!
- Ananasowy łeb...- popchnęła mnie żartobliwie.
- Pff... idź lepiej do tego kaczego kupra...
- Kogo?
- Do Sasuke... on ma fryz jaka kaczy kuper...- ziewnąłem i podrapałem się po szyi.
- Po co mi Sasuke, skoro gadam z tobą?
- Wolisz Lenia od Emo?
- Tak... bo ten Leń zawsze mnie wspierał...
- Oj tam, oj... jesteś moją przyjaciółkom... przyjaciele się wspierają, pomagają... życie ratują...
- Tak, tak...
- Dlatego zazdroszczę chmurom! One nic nie robią, tylko płaczą od czasu do czasu...- spojrzałem na Ino. Uśmiechnęła się do mnie, a ja odwzajemniłem gest.

Ino?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz