czwartek, 22 stycznia 2015

Od Minato cd Erza

Byłem bardzo wściekły na Erzę.Z trudnością się opanowywałem.W moich oczach powstały sharingany.Zacząłem demolować las.Niszczyłem go doszczętnie.
-Znajdź ją i zabij! warczał Juubi
Na prawdę przez niego miałem ochotę zrobić jej krzywdę.Oszukała mnie a ja się tak ucieszyłem.Demon zaczął mi rozkazywać a gdy sie broniłem,zaczął stosować katusze cielesne.Gdy walnąłem parę razy głową o pień drzewa,Juubim wstrząsnęło i wyniósł się z mojego umysłu na chwilę.
-Nie zawładniesz nade mną demonie piekielny! warczałem
Po chwili moje sharingany i wszystko inne zniknęło.Otarłem z czoła krew i pot.Dyszałem ciężko.Po ogarnięciu się,zacząłem szukać już o swoich zmysłach kobiety. Znalazłem ją nad rzeczką.
-Erza! krzyknąłem
Dziewczyna obróciła się w moją stronę.
-Nie podchodź do mnie .. wyjęła miecz
W sekundę zjawiłem się przed nią,patrząc jej w oczy i obezwładniając z broni.
http://24.media.tumblr.com/cc2cc55dc4630a0d633ffdc2a585ec7a/tumblr_mlgzefsngl1soylzzo1_500.gif
-Chyba sie mnie nie boisz.. mruknąłem podchodząc do niej bliżej a ona wyczarowała więcej mieczy
http://i414.photobucket.com/albums/pp222/Zilong17/Erza/tumblr_mdzulvThwU1rlac8fo1_500.gif 
-Jesteś od teraz zagrożeniem w watasze.Muszę cię zabić .. syknęła
-To zabij też innych jinchuuriki .. wzruszyłem ramionami
 -Oni są nimi od urodzenia.Wiedzą jak sobie radzić z demonem.A ty masz tego najgorszego!To nie zabawka!
-Jeżeli mnie zabijesz to sama będziesz musiała być dla niego naczyniem.
-Jestem silniejsza od ciebie.Dała bym sobie radę!
-Scarlet przestań.To że mam w sobie demona nic nie znaczy.Zawsze będzie tak jak było.
-Ta,akurat! Uważaj bo uwierze.Myślisz ze jak nie jestem ninja to się nei znam na waszych sprawach?
-Erza,kocham cię i to się nigdy nie zmieni!Czemu chcesz rozpętać piekło między nami? warknąłem
<Erza?>





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz