wtorek, 30 grudnia 2014

Alicja cd Disze

Myślałam że nie żyje widząc wszędzie ciemność ale nagle z tej ciemność widziałam maleńki promień i pobiegłam za nim wtedy usłyszałam głos który powiedział ,, Nie uciekniesz z przeznaczenia wiec zaakceptuj że teraz jesteś śmiercią która bierze wspomnienia zmarłych a dusze prowadzi do nieba albo do piekła Alicjo''.Wtedy jak usłyszałam ten głos zrozumiałam że nie wrócę do tego dna jak byłam zwykłym wilkiem wiec zaakceptowałam to i wtedy wróciłam do świata żywych.Otworzyłam oczy i widziałam obok mnie Disze który płakał wtedy uśmiechnęłam się i powiedziałam .
-Myślałam że takie wilki jak ty nie płaczą -powiedziałam cicho próbując wstać
-Alicjo ...Nic ci nie jest ...tak się ciesze - przytulił mnie
-Tak...lecz co tu się stało ?-zaważyłam wszędzie krew
(Disze?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz