wtorek, 30 grudnia 2014

Od Naruto cd Sasuke

-Dobra,postaram się coś wymyśleć ..
-Wątpię,zawsze byłeś głupi.. burknął pod nosem
-Ale teraz jestem już praktycznie dorosły.Umiem myśleć logicznie. zaśmiałem się
Doszliśmy do mojej ulubionej restauracji.Powitał nas sprzedawca ramenu.
http://amewswiecienaruto.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/863634/files/blog_tk_5086771_7912746_tr_teuchi.jpg 
Od razu podał mi cieplutkie ramen takie jak lubie na talerzu a ja je błyskawicznie wsunąłem.
-No teraz to ja mam umysł otwarty! zaśmiałem się
-Co wymyśliłeś?
-Yyy.. no trzeba ich zwabić np. na jakieś pole i wtedy wyjdą nasi ninja i będzie nawalka!
-Eh ty tylko walki byś chciał.. przewrócił oczami 
-Ale czekaj,w sumie musimy najpierw znaleźć ich słabe punkty,co nie??
Sasuke?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz