wtorek, 23 grudnia 2014

Od Naruto cd Sasuke

-Ta i kto jest teraz idiotą..siedzisz w klatce jak kanarek i nic nie możesz zrobić by się uwolnić.. mruknąłem,wyrzucając ogryzek za siebie
Nie zamierzałem spać tej nocy.Gdybym usnął,zapewne Sasuke znalazł by jakiś sposób by wziąć mi klucz.Nagle usłyszałem w swojej głowie słowa Kyuubiego : ,,Bardzo dobrze zrobiłeś Uzumaki".
Uśmiechnąłem się do siebie.Rano ruszyłem na swój pierwszy trening.Wszystkiego co potrzebne by uaktywnić w sobie moc demona perfekcyjnie,nauczył mnie Tobi.Nie minął nawet tydzień a ja już stałem się najsilniejszym z Akatsuki.
Gdy pewnego razu podszedłem do klatki Sasuke,on przestraszył się,nie mógł uwierzyć że to ja.
-Zawładnęła tobą ciemność! Wszystko przez tą nienawiść,prawda?
-Nikt mnie nie akceptuje i nie akceptował.Tu nareszcie mogę się do czegoś przydać..
Sasuke?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz