czwartek, 25 grudnia 2014

Od Naruto cd Sasuke

Byłem na maksa zdziwiony.Nigdy bym nie pomyślał,że Sasuke widział we mnie swoją drugą połówkę.Że niby wolał chłopaków? Przecież zawsze odtrącał nie tylko kobiety,ale też mężczyzn.
-Naruto? spytał roześmiany Itachi po czym oparł się o krzesło na którym siedziałem
-???
-Mój brat ci się podoba?
-Nie! W żadnym wypadku.. zrobiłem kwaśną minę
-Przyznaj się! zarechotał
-Wolę dziewczyny,a właściwie to Sakure .. szepnąłem cicho
-Ciekawe koło!Ty kochasz Sakurę,Sakura woli Sasuke,ale Sasuke kocha ciebie! obrócił się ode mnie plecami.W tym momencie,wyjąłem spod sznurów jedną rękę i wyjąłem z lewej ręki wbity kunai.Szybko i zręcznie przeciąłem resztę lin po czym stanąłem za Starszym Uchiha,przykładając mu broń do szyi.
Okazało się jednak że to był tylko jego klon i kruki wzbiły się w powietrze.
-Niech to szlag.. syknąłem
Na około mnie i Sasuke stało z dziesięć takich samych Itachich.Zaczęliśmy je atakować.Po chwili wszystkie zmieniły się w kruki.
-Gdzie on jest?warknąłem
Gdy się obejrzałem,Itachi wbijał Sasuke kunai w brzuch.Rzuciłem w niego kilkoma shurikenami i znów okazało się że to ptaki.
-Pewnie tu są same klony a sam poszedł poinformować Akatsuki że się uwolniłeś! rzekł Sasuke
-Wiejemy! Nic tu po nas! zacząłem rozwalać kolejne klony by dały nam przejść
Sasuke?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz