niedziela, 21 grudnia 2014

Alicja cd Disze

Powiedzieć o szczerych uczuciach do Diszy było trudno wiec powiedziałam co mogłam lecz Disze nie uwierzył mi wtedy zrobiło mi się przykro z tego że mi nie ufa i nie wieży ale rozumiem go przecież mnie nie zna a ja jego .Wtedy jak sobie razem leżeliśmy chwiałam go bardziej poznać wiec zaczęłam rozmowę która maiła trwać bardzo długo
-chciał byś wiedzieć o mnie więcej ? -zapytałam
-Pewnej-odpowiedział
-Dobrze ale ty tez powiesz mi o sobie więcej ok ?-zapytałam z uśmiechem
-Dorze -odpowiedział
-Wiec z dzieciństwa nic nie pamiętam ponieważ je straciłam jak zmarłam spadając z gałąź która złamała się spadając do przepaść razem zemną .Niestety nie przeżyłam tego upadku i umarłam ale nie trawiłam do nieba albo do piekła ponieważ śmierć nie przyszła po moją duszę wiec jako duch paczyłam na cierpienie i smutek każdego stworzenia na świecie wtedy nauczyłam się jak żyć jako duch w tym świecie lecz i tak cierpiałam z tego ale pewnego dnia wreście ktoś pomnie przyszedł i miałam nadzieje że to będzie koniec lecz myliłam się ponieważ to był dopiero początek .Zabrano mnie do Krajny śmierć i rozkazano mi być następczynią śmierć i brać dusze zmarłych do tego świata .Wtedy nie zgodziłam się wiec torturowano mnie ale pewnej nocy uciekłam z tej Krajny na ziemie i znowu byłam nieśmiertelnym wilkiem który nie wiedział że jak ucieknie na ziemie stanie się i tak śmiercią która rozumie dusze zmarłych.Nie świadoma ja trawił na wilki które przyprowadziły ją do watahy i żyła jak normalny wilk .- opowiedziała całą historie jej życia
(Disze ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz