piątek, 26 grudnia 2014

Od Eskela cd Geralt/Kirito

Kirito i Geralt już padli.Ja ledwo co trzeźwy,też walnąłem w kimę bo nie mogłem normalnie tak funkcjonować.Rano obudził mnie wściekły szef karczmy i wywalił nas na bruk.Złapałem się za głowę.
-Spaliśmy tam całą noc? spytał zdziwiony Kirito
-Widocznie tak.. spojrzałem na wschodzące słońce
Wracaliśmy do lasu,kiwając się.Mieliśmy niezłego kaca.Nagle zauważyłem za sobą Nekkera.Mimo opóźnionego ruchu,trafiłem go prosto  serce.
http://www.the-witcher.de/media/content/tw3_e3trailer_analyse_11.jpg 
 -Co za dużo to nie zdrowo.. beknął rozbawiony Geralt 
-Może pójdziemy dziś tym razem do burdelu?zaproponował Kirito
-A pocałuj ty mnie w rzyć! Nie zamierzam zarywać następnej nocy.. zrobiłem kółeczko wokół siebie
<Kirito?Geralt?XD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz