piątek, 26 grudnia 2014

od Sasuke cd Naruto

Właśnie czyściłem katanę, a gdy zadał mi to pytanie szybko przestałem. Wręcz cały zacząłem drgać. Przełknąłem ślinę, która nagle zebrała się masowo w moim gardle. Spuściłem wzrok i znów zacząłem ją myć, udając, że Naruto nie zadał mi tego pytania.
- Czarnuszku? Odpowiedz mi!- zaśmiał się.- Wolałeś chłopców?- spojrzałem na niego. Westchnąłem cicho, wiedziałem, że blondyn mi nie odpuści.
- Przed chwilą wspomniałeś o naszym pocałunku na początku roku... wtedy czułem się tak... dziwnie, bo przyjemnie... a potem gdy mieliśmy sklejone ręcę i drugi raz przez przypadek pocałowaliśmy, doszedłem do wniosku, że wolę facetów, ale babkami też nie gardzę... moim pierwszym zauroczeniem byłeś ty Naruto...- oparłem brodę o pięść.- Potem zacząłem ostro imprezować z obojgiem płci, żeby zobaczyć kto jest lepszy. W końcu zobaczyłem, że jak nie było Ciebie, to nie było to samo... więc myślałem, że jestem hetero... no ale teraz znów Cię spotkałem...
- I?
- No i... jestem raczej... bi...- delikatnie się zaczerwieniłem. Tak rzadko się przyznawałem, że to Naruto mi się najbardziej podobał. Myślałem, że kiedy skończyłem te 16 lat odwidzi mi się, ale teraz? On wydaje się jeszcze bardziej... męski... k*rwa! Nie, Sasuke, nie jesteś... gejem... no to przecież nie jest możliwe! No i nie możesz być, bo Cię wypieprzą z watahy... gdyby nie ta zasada, pewnie już dawno zacząłbym podrywać blondaska. K*rwa, co ja odpierdalam?

(Naruto?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz