środa, 24 grudnia 2014

Od Naruto cd Sasuke

Zacząłem niemiłosiernie wrzeszczeć.Przebił mi kość.Krew lała się ciurkiem.Jednak zrozumiałem do czego chłopak zmierza.
-Uzumaki,powiedź gdzie on jest.. przejechał mi kunai po klacie
-Mówiłem że nie mam pojęcia! wrzasnąłem i wtedy Sasuke przeciął mi klatkę piersiową na skos
Zacisnąłem zęby.Z mojego ciała lał się dosłownie pot a w moich oczach było widać łzy.
Potem kopnął mnie w brzuch z buta,walił po twarzy z pięści ale gdy zaczął celować w moją głowę shurikenem,zaprotestowałem.
-Uchiha,zaczekaj!
-Hm?
-Kurama ukryta jest w wiosce Kumogakure .. Raikage zlokalizuje wam dokładne położenie więzienia.. tu macie moje pozwolenie.. podałem ,,rybce" kartkę
-Jeżeli kłamiesz,to Sasuke przebije ci serce .. syknął Zetsu
-Itachi! warknął Pain
-Co?
-Zostajesz z Sasuke..masz go pilnować.Nie chcemy przecież żeby wywinął nam taki numer jak ostatnio Naruto.. rzekł uśmiechając się podle po czym zniknął z resztą akatsuki
-Pasowało by go dobić.. syknął Itachi,patrząc na mnie
-Nie,jest jeszcze za wcześnie..
-Widać brachu że się ogarnąłeś.Witaj w Akatsuki. mruknął po czym stanął na warcie
-Ty tak serio z tym więzieniem? spytał wystraszony Sasuke
-Oczywiście że nie,ta przepustka jest na chmurzasty bal .. zachichotałem zapominając o bólu
Sasuke?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz