niedziela, 21 grudnia 2014

Od Disze cd Alicja

-Wygląda na zmyśloną. przewróciłem oczami
Samica spojrzała na mnie spode łba.
-Znaczy ten no trudno w nią uwierzyć..taka niezwykła jest.. zacząłem kombinować
-No a ty? Co masz mi do powiedzenia o twojej przeszłości?
-Tak,więc urodziłem się w małej watasze.Moim ojcem był szaman o imieniu Dimitr a matką wojowniczka o imieniu Silva.Oprócz nich miałem jeszcze siostrę - Blue i brata Bazylego.Za nieposłuszeństwo moje i brata (zaatakowaliśmy niebezpiecznego smoka który spalił nasze siedziby) zostaliśmy wyrzuceni.Razem tułaliśmy się po różnych terenach.Wkrótce poznałem Nagila,Bilala,Noela i Juliusa.Zaraz po nich poznałem Eskela który zaprosił mnie do watahy i tak to się skończyło.
-A twój brat?
-Zakochał się w takiej jednej Viris,siostrze Nagila i został z nią.
-Tyle?
-Tak..może teraz opowiesz mi twój ogólny opis? czyli np. co lubisz jeść,robić a czego nie itd.
<<Alicja?>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz