środa, 31 grudnia 2014

Od Minato cd Erza

-W naszych jaskiniach raczej będzie nam zimno..
-To co proponujesz? mruknęła słodko,obejmując mnie w pasie
-Znam pewne miejsce,w którym możemy czuć się jak na hawajach,gdy spadnie śnieg.
- Aż tak tam jest ciepło? poczochrała mnie po włosach
-To miejsce jest pod ziemią,Chcesz zobaczyć??
-Jasne. uśmiechnęła się
Zeszliśmy z drzewa,na ziemię.Szliśmy,trzymając się za ręce  w stronę Runicznej Przełęczy.Przed nią,skręciłem w prawo i weszliśmy w krwawy las.
http://7-themes.com/data_images/out/66/6996496-autumn-red-forest.jpg
 Podszedłem do pewnego drzewa i pochyliłem się nad nim.Odgarnąłem dłonią liście z drewnianej klapy i otwarłem kłódkę kluczem.Wskoczyłem do dziury i zapaliłem pochodnię w korytarzu.Po chwili dziewczyna wskoczyła za mną i ruszyliśmy razem do głównego pomieszczenia.Był tam niewielki wodospad,kominek i ogromne łóżko z pościelą w kolorze rubinu.Oprócz tego znajdowały się tu wapniowe figury zwierząt i ludzi,pokryte częściowo mchem.Wszędzie rosło mnóstwo róż które dawały pomieszczeniu urok a najwięcej rosło ich wokół wody.
 http://vignette3.wikia.nocookie.net/witcher/images/6/6a/Elven_bath4.jpg/revision/latest/scale-to-width/640?cb=20110814233517
-Czego chcieć więcej? uśmiechnąłem się podkładając drewna do kominka
-Jak to znalazłeś?
-Sam to zrobiłem. wyszczerzyłem zęby w uśmiechu
-Nie spodziewałam się tego po tobie.. zaczęła podziwiać figury
-Hm..może masz ochotę na kąpiel? spojrzałem na nią kusząco
<Erza?xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz