czwartek, 25 grudnia 2014

Od Naruto cd Sasuke

-Akatsuki .. szepnąłem
-Ścigają nas,ale jesteśmy daleko..
Wstałem obolały i cały we krwi.Miałem poszarpane ubrania,ogromne rany,ale mimo to moje serce dalej pompowało krew i moja czakra była w pełni aktywna.
-Płakałeś.. zauważyłem
-Nie,to znaczy tak..
-Beksa! zaśmiałem się
-Myślałem że nie żyjesz.. wymamrotał
-Przecież jestem Hokage.Śmierć mi nie straszna..zawsze wyjdę cało z najgorszych tarapatów.. uśmiechnąłem się i podałem mu dłoń,po czym chwycił ją i wstał.Nagle usłyszeliśmy głos Zetsu.
-Zmywamy się! warknął Sasuke
-Nie ma mowy .. zatrzymałem go dłonią z wrogim uśmieszkiem na twarzy
http://2.bp.blogspot.com/-6YocNGOaIy0/UeS8jDswIlI/AAAAAAAAA3g/VGfsx64Elto/s2560/evil_naruto_632_by_madnesssss-d6758ag++%5Banimefullfights.com%5D.jpg 
-Oszalałeś?Za dużo ich jest!
-A no fakt.Trzeba najpierw powiadomić resztę mieszkańców watahy by nam pomogli..  stwierdziłem,biegnąc w kierunku lasu
Sasuke? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz