wtorek, 23 grudnia 2014

Od Naruto cd Minato

-Ciekawe wyzwanie.. zaśmiałem się
-To nie jest zabawa.On naprawdę jest zdolny do zabicia naszego członka.. rzekł cicho Deidora
-Zamknij się!Lepiej obmyślmy plan jak razem obezwładnić Namikaze! rzekł Itachi
-Jeżeli Naruto stanie z nim do walki to go stracimy! warknął Pain
-Dobrze,przyjmuje wyzwanie.. moje oczy zaśmieciły się na czerwono
-Co oni ci zrobili.. rzekł przestraszony Minato
-Już,zrobić miejsce na placu.. warknął Sasori do reszty
-To co chciałem! tryb chakry dziewięciu ogonów! warknąłem.Nagle poczułem że ktoś jakby wchodził mi do głowy.Stanąłem w bezruchu,nie mogłem nic zrobić.Okazało się że mój ojciec wszedł mi do umysłu i namawiał Kuramę by przestała mi służyć.
http://i292.photobucket.com/albums/mm30/ayko_yuki/0709042.jpg
Dziesięcioogoniasty wraz z Namikaze,walczyli ze sobą o dominację nade mną.To było chore.Czułem się jakby ktoś rozrywał moje wnętrze na kawałeczki.
Minato?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz