sobota, 27 grudnia 2014

od Sasuke cd Naruto

- Ygh, ta Haruno... jest taka upierdliwa...- mruknąłem pod nosem i wstałem. Przeczesałem palcami moje mokre włosy. Podparłem biodro dłonią i spojrzałem na Naruto.
- Czemu?
- Bo tak... nie wiem, czemu zawsze się tak za mną uganiała...
- Ty masz fajnie...
- No na pewno! Ciągle masz obok siebie gromadmę wkurwiających bab!
- No właśnie! Jesteś ulubieńcem! Masz wszystko! Jesteś adorowany, dla dziewczyn pociągający, tajemniczy, mroczny! Wszystkie Cię chcą!
- A Ciebie to niby nie?!
- No! Nikt na mnie nie zwraca najmniejszej uwagi! Tylko czasem Hinata, ale Sakura traktuje mnie jak błoto!
- No nie moja wina, że jestem Uchiha! Fukaj na tych w górze, że nie urodziłem się jako idiota Lee, kiełek Kiba, lub pieprzony leń Shikamaru! Ja nie mam nic do rzeczy! Los tak chciał!
- No właśnie! Ciebie los kocha! Jesteś najpopularniejszy, silny! A ja? A ja jestem znienawidzony, bo byłem Jinchuuriki!
- Yghhh!- warknąłem wręcz rwąc swoje włosy.- Ty masz przyjaciół! Każdy kogo poznasz wkrótce staje się twoim przyjacielem! A ja? Ja mam tylko wianuszek idiotek! A wiesz czemu? Bo nie zasługuję na przyjaźń... jestem tylko zasranym dupkiem, który chce zemsty! Nie wiem czemu dalej przy mnie jesteś?! Czemu?!
- Sasuke do cholery czego ty w końcu chcesz?
- Ja nie wiem k*rwa! No nie wiem!- jęknąłem i ukucnąłem.- Chcę... chcę być wolny od dziewczyn... chcę mieć przyjaciół, a nie powalone małolaty, które się we mnie kochają... chcę zemsty i spokoju...
- Sasuke... uspokój się i powiedz co chcesz...
- Ja nie wiem!- ryknąłem i wstałem.

(Naruto?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz