niedziela, 28 grudnia 2014

od Kirito cd Sky

-Nie-mruknąłem cicho
-coś mówiłeś?
Jej walizka wypadła z ręki i pofrunęła do moich nóg i sprawiłem że przywarła do ziemi
-nalegam...
-oddaj...
-jednak nie,proszę zostań...
nie wiedziałem jak to powiedzieć Sky
podszedłem do niej i uklękłem
-proszę zostań,nie proszę cię jako alfa ale jako...przyjaciel,zostań proszę jeśli pójdziesz to będziesz mieć mnie na sumieniu
-jakto?
-popełnię samobójstwo
-myślałem że zabijają się tylkovz miłości
-bo tak jest...Sky nie wiem jak ci to powiedzieć ale zakochałem się w tobie
Sky zdzieliło z łap,opuściłem łeb i wzdychnąłem i wyjąłem wieki bukiet kwiatów
-tak więc idź sobie ale ja idę się powiesić albo podciąć żyły czy coś...-położyłem bukiet na ziemi i wyszedłem


<Sky,nie odchodź>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz